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portada managing corporate social responsibility,a communication approach (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.8 x 15.2 x 1.5 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9781444336450

managing corporate social responsibility,a communication approach (en Inglés)

W. Timothy Coombs (Autor) · Sherry J. Holladay (Autor) · Wiley-Blackwell · Tapa Blanda

managing corporate social responsibility,a communication approach (en Inglés) - Coombs, W. Timothy ; Holladay, Sherry J.

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "managing corporate social responsibility,a communication approach (en Inglés)"

Managing Corporate Social Responsibility offers a strategic, communication-centred approach to integrating CSR into organizations. Drawing from a variety of disciplines and written in a highly accessible style, the book guides readers in a focused progression providing the key points they need to successfully navigate the benefits and implications of managing CSR. Chapters are organized around a process model for CSR that outlines steps for researching, developing, implementing, and evaluating CSR initiatives Emphasizes stakeholder engagement as a foundation throughout the CSR Process Model Discusses ways to maximize the use of social media and traditional media throughout the process Offers international examples drawn from a variety of industries including: The Forest Stewardship Council, Starbucks Coffee, and IKEA. Draws upon theories grounded in various disciplines, including public relations, marketing, media, communication, and business

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El libro está escrito en Inglés.
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