Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Managing Electronic Media: Making, Marketing, and Moving Digital Content (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
432
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
2.25
ISBN
9780240810201
ISBN13
9780240810201
N° edición
1

Managing Electronic Media: Making, Marketing, and Moving Digital Content (en Inglés)

Joan Van Tassel; Lisa Poe-Howfield (Autor) · Focal Press · Tapa Blanda

Managing Electronic Media: Making, Marketing, and Moving Digital Content (en Inglés) - Joan Van Tassel; Lisa Poe-Howfield

Libro Físico

79,08 €

83,25 €

Ahorras: 4,16 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 12 de Junio y el Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Managing Electronic Media: Making, Marketing, and Moving Digital Content (en Inglés)"

Managing Electronic Media recognizes the changes in technology in the global marketplace and the impact these innovations have on media organizations and their integral business practices. It goes beyond the typical media management book by covering media enterprises as large scale businesses that must operate in a converged environment, rather than in separate silos of activity. Managing Electronic Media lays the groundwork for understanding and participating in digital content creation, marketing, and distribution. It provides the concepts and vocabulary that managers use to meet the challenges of today's market and to position their organizations to succeed in a relentlessly dynamic 24/7 business environment. Day in the Life sections highlight the daily activities of top media executives, providing insight into the excitement, the fun, and the challenges, of careers in today's media industries. Case studies utilize exercises to promote further understanding of real-world situations. * Arm yourself with the tools to succeed in content-producing organizations--a growing industrial sector that brings in more revenue to the U.S. than any other industry* Understand contemporary media management as it is really practiced* Learn how managers plan, produce, and profit from high-value content

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes