Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Measuring Professional Competence for the Teaching of Mathematical Modelling: A Test Instrument (International Perspectives on the Teaching and Learning of Mathematical Modelling) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
139
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9783030780708
N° edición
1

Measuring Professional Competence for the Teaching of Mathematical Modelling: A Test Instrument (International Perspectives on the Teaching and Learning of Mathematical Modelling) (en Inglés)

Raphael Wess; Heiner Klock; Hans-Stefan Siller; Gilbert Greefrath (Autor) · Springer · Tapa Dura

Measuring Professional Competence for the Teaching of Mathematical Modelling: A Test Instrument (International Perspectives on the Teaching and Learning of Mathematical Modelling) (en Inglés) - Raphael Wess; Heiner Klock; Hans-Stefan Siller; Gilbert Greefrath

Libro Nuevo

53,43 €

56,24 €

Ahorras: 2,81 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 16 de Mayo y el Miércoles 22 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Measuring Professional Competence for the Teaching of Mathematical Modelling: A Test Instrument (International Perspectives on the Teaching and Learning of Mathematical Modelling) (en Inglés)"

This open access book presents a structural model and an associated test instrument designed to provide a detailed analysis of professional competences for teaching mathematical modelling. The conceptualisation is based on the COACTIV model, which describes aspects, areas and facets of professional competences of teachers. The manual provides an overview of the essential teaching skills in application-related contexts and offers the tools needed to capture these aspects. It discusses the objectives and application areas of the instrument, as well as the development of the test. In addition, it describes the implementation and evaluates the quality and results of the structural equation analysis of the model. Teaching mathematical modelling is a cognitively challenging activity for (prospective) teachers. Thus, teacher education requires a detailed analysis of professional competence for teaching mathematical modelling. Measuring this competence requires theoretical models that accurately describe requirements placed upon teachers, as well as appropriate evaluation tools that adequately capture skills and abilities in this field. This book presents an instrument that measures the professional competences in a sample of 349 prospective teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes