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portada Mentoring: Getting It Right in a Week (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
84
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
12.7 x 19.3 x 0.5 cm
Peso
0.11 kg.
ISBN13
9781911106289

Mentoring: Getting It Right in a Week (en Inglés)

Jonathan Gravells (Autor) · Critical Publishing · Tapa Blanda

Mentoring: Getting It Right in a Week (en Inglés) - Gravells, Jonathan ; Wallace, Susan

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Mentoring: Getting It Right in a Week (en Inglés)"

Are you an effective mentor to your colleagues?Is mentoring in your school or college implemented, evaluated and embedded in a professional and sustainable way?Are you maximising the many benefits of good mentoring?This book is for you if you are a busy classroom teacher or school leader. It provides practical advice and helpful strategies in accessible bite-sized chunks that are brief and to the point. The ideas are illustrated with clear examples, showing how you can put your new-found skills and knowledge into practice day by day. Designed to be read over a week, the book is divided into seven concise chapters to help you become a more skilful and confident mentor.

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