Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada multimodal literacies and emerging genres (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Idioma
Inglés
N° páginas
368
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.2 x 2.8 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN
0822962160
ISBN13
9780822962168

multimodal literacies and emerging genres (en Inglés)

Tracey Bowen (Ilustrado por) · University of Pittsburgh Press · Tapa Blanda

multimodal literacies and emerging genres (en Inglés) - Bowen, Tracey

Libro Nuevo

77,83 €

81,92 €

Ahorras: 4,10 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 99 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "multimodal literacies and emerging genres (en Inglés)"

A student's avatar navigates a virtual world and communicates the desires, emotions, and fears of its creator. Yet, how can her writing instructor interpret this form of meaningmaking? Today, multiple modes of communication and information technology are challenging pedagogies in composition and across the disciplines. Writing instructors grapple with incorporating new forms into their curriculums and relating them to established literary practices. Administrators confront the application of new technologies to the restructuring of courses and the classroom itself. Multimodal Literacies and Emerging Genres examines the possibilities, challenges, and realities of mutimodal composition as an effective means of communication. The chapters view the ways that writing instructors and their students are exploring the spaces where communication occurs, while also asking "what else is possible." The genres of film, audio, photography, graphics, speeches, storyboards, PowerPoint presentations, virtual environments, written works, and others are investigated to discern both their capabilities and limitations. The contributors highlight the responsibility of instructors to guide students in the consideration of their audience and ethical responsibility, while also maintaining the ability to "speak well." Additionally, they focus on the need for programmatic changes and a shift in institutional philosophy to close a possible "digital divide" and remain relevant in digital and global economies. Embracing and advancing multimodal communication is essential to both higher education and students. The contributors therefore call for the examination of how writing programs, faculty, and administrators are responding to change, and how the many purposes writing serves can effectively converge within composition curricula.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes