Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Multimodalities and Chinese Students' l2 Practices: Positioning, Agency, and Community (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Autor
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
180
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781498594561

Multimodalities and Chinese Students' l2 Practices: Positioning, Agency, and Community (en Inglés)

Min Wang (Autor) · Lexington Books · Tapa Dura

Multimodalities and Chinese Students' l2 Practices: Positioning, Agency, and Community (en Inglés) - Min Wang

Libro Nuevo

111,87 €

117,76 €

Ahorras: 5,89 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 29 de Mayo y el Viernes 31 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Multimodalities and Chinese Students' l2 Practices: Positioning, Agency, and Community (en Inglés)"

Multimodalities and Chinese Students' L2 Practices: Identity, Community, and Literacy explores the complex relations and interactions among multimodality, positioning, and agency in increasingly digitized, multilingual, and multicultural contexts. Min Wang uses interview narratives, WeChat exchanges, and class observations and field notes of three Chinese international students' lived experiences of English learning to show that these L2 learners recognized and appropriated multiple modes and digital tools for their L2 literacies practices. They used multimodalities to position themselves as L2 users who are confident, able, and competent, but sometimes also struggling and ambivalent. The practice of meaning-making, remaking, designing, and redesigning demonstrated their agency as L2 learners. Positioned as cultural and social beings, these L2 learners presented their self-understandings and self-representations through symbolic and material artifacts, interactions with local and non-local people, and engagement in WeChat discussions and ELI learning. They assumed rights, obligations, and expectations in order to become legitimate community members. In the process their agency was promoted, negotiated, or sometimes limited by micro-social structures and ongoing interactions.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes