Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Museum Innovation and Social Entrepreneurship: A new Model for a Challenging era (Routledge Research in Museum Studies) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138589490
N° edición
1

Museum Innovation and Social Entrepreneurship: A new Model for a Challenging era (Routledge Research in Museum Studies) (en Inglés)

Haitham Eid (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Museum Innovation and Social Entrepreneurship: A new Model for a Challenging era (Routledge Research in Museum Studies) (en Inglés) - Haitham Eid

Libro Nuevo

159,14 €

167,51 €

Ahorras: 8,38 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Museum Innovation and Social Entrepreneurship: A new Model for a Challenging era (Routledge Research in Museum Studies) (en Inglés)"

Museum Innovation and Social Entrepreneurship makes a contribution towards building a museum perspective of innovation that takes into consideration the unique role of museums in society. Beginning and ending with the idea of museum innovation in a wider sense, the book takes digital innovation as a particular focus. Drawing on innovation theories from business studies and case studies from national museums in the US and the UK, as well as numerous examples of innovative museum projects around the globe, the author unpacks, in practical terms, what it means for museums to be innovative and socially enterprising. As a result, Eid presents a research-based model of innovation in museums, which is flexible enough to be fully or partially adopted by any museum, regardless of size, location, mission or nature of the collections it houses. As such, this model makes innovation in museums scalable, replicable and feasible to start and operate. Supplying the museum studies field with essential terminologies and conceptual frameworks related to innovation, Museum Innovation and Social Entrepreneurship helps to forge new ideas and create common ground with other disciplines. Therefore, the book should be essential reading for academics, researchers and graduate students working in the fields of museum and heritage studies, digital humanities and business studies. It should also be of great interest to practitioners working in museums around the globe.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes