¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Music and Time: Psychology, Philosophy, Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2022
Idioma
Inglés
N° páginas
218
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.9 x 15.5 x 1.8 cm
Peso
0.61 kg.
ISBN13
9781783277087

Music and Time: Psychology, Philosophy, Practice (en Inglés)

Phillips, Michelle ; Sergeant, Matthew ; Bradbury, Adrian (Autor) · Boydell Press · Tapa Dura

Music and Time: Psychology, Philosophy, Practice (en Inglés) - Phillips, Michelle ; Sergeant, Matthew ; Bradbury, Adrian

Libro Nuevo

83,13 €

87,50 €

Ahorras: 4,38 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 3 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Jueves 13 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Music and Time: Psychology, Philosophy, Practice (en Inglés)"

How does music manifest through time and, simultaneously, how does time manifest through music? For the experimental psychologist, the experience of time during music listening or performance is something that may be studied empirically. For philosophers, fundamental questions of time continue to be the subject of ongoing debate in philosophy: is time linear? What are past, present and future? What is duration and what makes a perceptual present, or moment? For the performer, musical time can exist as a subjective vehicle of expression. Although any of the three could be chosen as a starting point, the order presented in the text's structure offers a journey from empiricism to application, via contemplation. This volume deals with the complex relationship between music and time. It presents a staunchly interdisciplinary perspective defined by the terms Psychology, Philosophy and Practice. The text is divided into sections concerning "experience", "enactment" and "meaning", as points of intersection between the three primary methodologies of the title. As such, this is a book for the scholar, the student of music, and the interested reader. For the scholar, it offers new interconnections and comparisons. For the student, its pluralistic approach presents the most comprehensive overview available to date regarding the topic. For the interested reader, the volume offers answers to questions which concern us as listeners and audiences at concerts, gigs, and festivals.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes