Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Network Dynamics in International Marketing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1998
Idioma
Inglés
N° páginas
342
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0080433588
ISBN13
9780080433585
N° edición
1

Network Dynamics in International Marketing (en Inglés)

P. Naude; P. W. Turnbull; Peter Naude (Autor) · Emerald Group Publishing Limited · Tapa Dura

Network Dynamics in International Marketing (en Inglés) - P. Naude; P. W. Turnbull; Peter Naude

Libro Nuevo

244,67 €

257,54 €

Ahorras: 12,88 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 75 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Network Dynamics in International Marketing (en Inglés)"

This book aims to fulfil two objectives: to contribute to the state of knowledge in the broad area of relationship marketing and to provide readers with an insight into the antecedents and roots of the current "fashionable" interest in relationship marketing. The first part of this book presents ideas on our current understanding of networks, relationships, and interaction. The second part contains contributions which will be of interest to all those undertaking research in the area of business-to-business marketing. Part three, containing contributions with a strategic orientation, aims to give readers an indication of how broad the scope of the subject matter really is. The contributions represent some of the most current and interesting thinking and empirical research in the field, and have been chosen to reflect the way in which the theme of relationship marketing has matured and developed. They cover the three areas of interactions, networks, and relationships, but this book goes further by the way in which these topics are covered. The chapters include theoretical developments in the area, practical case studies, and also new methodologies that can be applied to the study of relationship marketing.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes