¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Omnichannel Retail: How to Build Winning Stores in a Digital World (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781398612723
N° edición
2

Omnichannel Retail: How to Build Winning Stores in a Digital World (en Inglés)

Tim Mason; Sarah Jarvis (Autor) · Kogan Page · Tapa Blanda

Omnichannel Retail: How to Build Winning Stores in a Digital World (en Inglés) - Tim Mason; Sarah Jarvis

Libro Nuevo

30,40 €

32,00 €

Ahorras: 1,60 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 01 de Julio y el Miércoles 03 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Omnichannel Retail: How to Build Winning Stores in a Digital World (en Inglés)"

The retail industry is under significant pressure. Not only are retailers grappling with rising costs, but they are trying to keep up with rapidly changing consumer behaviours, technological advancements and ever-increasing competition. To win, retailers today have to learn how to serve customers equally well both on and offline. This means integrating the physical seamlessly with the digital and creating something that is flawlessly omnichannel as, more than ever, customers are seeking convenient, personalized and unified shopping experiences, regardless of when or where they choose to engage. An omnichannel approach to retail delivers the potential to boost footfall, enhance customer insight, improve service, grow loyalty and ultimately drive sales. Omnichannel Retail serves as a practical guide for businesses on how they can better serve customers to fuel their growth by harnessing the opportunity that being digitally enabled and data-driven brings. This fully updated new edition explains how to build engaging loyalty schemes, deliver personalized marketing and how to maximize the power of customer data. Featuring case studies from omnichannel leaders worldwide such as Asda, Woolworths Australia, Target and Pret A Manger, this book provides tangible and proven examples of how retailers can capitalize on the opportunity that our hyper-connected and always-on world presents.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes