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portada Optimality Theory and Pragmatics (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
304
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.4 x 13.8 x 2.1 cm
Peso
0.49 kg.
ISBN13
9781403901293

Optimality Theory and Pragmatics (en Inglés)

Reinhard Blutner (Autor) · Anne Bezuidenhout (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

Optimality Theory and Pragmatics (en Inglés) - Blutner, Reinhard ; Zeevat, H. ; Bezuidenhout, Anne

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Optimality Theory and Pragmatics (en Inglés)"

Ten leading scholars provide exacting research results and a reliable and accessible introduction to the new field of optimality theoretic pragmatics. The book includes a general introduction that overviews the foundations of this new research paradigm. The book is intended to satisfy the needs of students and professional researchers interested in pragmatics and optimality theory, and will be of particular interest to those exploring the interfaces of formal pragmatics with grammar, semantics, philosophy of language, information theory and cognitive psychology.

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