¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Out-of-School-Time STEM Programs for Females: Implications for Research and Practice Volume II: Short-Term Programs (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
202
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.1 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9781648021497

Out-of-School-Time STEM Programs for Females: Implications for Research and Practice Volume II: Short-Term Programs (en Inglés)

Wiest, Lynda R. ; Crawford-Ferre, Heather Glynn ; Sanchez, Jafeth E. (Autor) · Information Age Publishing · Tapa Blanda

Out-of-School-Time STEM Programs for Females: Implications for Research and Practice Volume II: Short-Term Programs (en Inglés) - Wiest, Lynda R. ; Crawford-Ferre, Heather Glynn ; Sanchez, Jafeth E.

Libro Nuevo

80,19 €

84,41 €

Ahorras: 4,22 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 71 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 07 de Agosto y el Lunes 26 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Out-of-School-Time STEM Programs for Females: Implications for Research and Practice Volume II: Short-Term Programs (en Inglés)"

Vol. II: Short-Term Programs features eight OST STEM programs for females from across the United States that run one to three days in length, in most cases, a single day. In this book, the chapter authors describe their programs, the effectiveness of those programs, and practical implications of their program evaluation data. This book series is the first of its kind to offer researchers, educators, school administrators, policy makers, and others detailed insight into the promise and practice of out-of-school-time STEM programs for females.Science, technology, engineering, and mathematics (STEM) disciplines play a pivotal role in societal progress and economic prosperity, in addition to enhancing individual lives. However, U.S. students lack strong STEM performance in an international context. The pool of STEM-proficient workers is thus insufficient to fuel the nation, with females being one group that is noticeably absent. Out-of-school-time (OST) programs, which are on the rise, are increasingly suggested as a way to support and encourage underrepresented groups in STEM. Participants in OST programs have shown improved achievement, interest, and confidence in STEM, as well as greater awareness of STEM role models and careers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes