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portada Parametric and Nonparametric Statistics for Sample Surveys and Customer Satisfaction Data (Springerbriefs in Statistics) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
96
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783319917399
N° edición
1

Parametric and Nonparametric Statistics for Sample Surveys and Customer Satisfaction Data (Springerbriefs in Statistics) (en Inglés)

Rosa Arboretti; Arne Bathke; Stefano Bonnini (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Parametric and Nonparametric Statistics for Sample Surveys and Customer Satisfaction Data (Springerbriefs in Statistics) (en Inglés) - Rosa Arboretti; Arne Bathke; Stefano Bonnini

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Reseña del libro "Parametric and Nonparametric Statistics for Sample Surveys and Customer Satisfaction Data (Springerbriefs in Statistics) (en Inglés)"

This book deals with problems related to the evaluation of customer satisfaction in very different contexts and ways. Often satisfaction about a product or service is investigated through suitable surveys which try to capture the satisfaction about several partial aspects which characterize the perceived quality of that product or service. This book presents a series of statistical techniques adopted to analyze data from real situations where customer satisfaction surveys were performed.The aim is to give a simple guide of the variety of analysis that can be performed when analyzing data from sample surveys: starting from latent variable models to heterogeneity in satisfaction and also introducing some testing methods for comparing different customers. The book also discusses the construction of composite indicators including different benchmarks of satisfaction. Finally, some rank-based procedures for analyzing survey data are also shown.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
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El libro está escrito en Inglés.
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La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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