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    portada Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends and Friends Into Customers: Strangers Into Friends Into Customers (en Inglés)
    Formato
    Libro Físico
    Año
    1999
    Idioma
    Inglés
    N° páginas
    256
    Encuadernación
    Tapa Dura
    Dimensiones
    19.6 x 14.7 x 2.5 cm
    Peso
    0.31 kg.
    ISBN
    0684856360
    ISBN13
    9780684856360
    N° edición
    1

    Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends and Friends Into Customers: Strangers Into Friends Into Customers (en Inglés)

    Seth Godin (Autor) · Simon & Schuster · Tapa Dura

    Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends and Friends Into Customers: Strangers Into Friends Into Customers (en Inglés) - Seth Godin

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    Reseña del libro "Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends and Friends Into Customers: Strangers Into Friends Into Customers (en Inglés)"

    The man Business Week calls "the ultimate entrepreneur for the Information Age" explains "Permission Marketing"--the groundbreaking concept that enables marketers to shape their message so that consumers will willingly accept it. Whether it is the TV commercial that breaks into our favorite program, or the telemarketing phone call that disrupts a family dinner, traditional advertising is based on the hope of snatching our attention away from whatever we are doing. Seth Godin calls this Interruption Marketing, and, as companies are discovering, it no longer works. Instead of annoying potential customers by interrupting their most coveted commodity--time--Permission Marketing offers consumers incentives to accept advertising voluntarily. Now this Internet pioneer introduces a fundamentally different way of thinking about advertising products and services. By reaching out only to those individuals who have signaled an interest in learning more about a product, Permission Marketing enables companies to develop long-term relationships with customers, create trust, build brand awareness -- and greatly improve the chances of making a sale.

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    Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
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    El libro está escrito en Inglés.
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    La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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