Compartir
Perspectives on Early Childhood Psychology and Education Vol 7.2: Helping Stakeholders Promote Behavioral Outcomes in Early Childhood (en Inglés)
Hernández Finch, Maria ; Bates-Brantley, Kayla ; Labrot, Zachary C. (Autor)
·
Pace University Press
· Tapa Blanda
Perspectives on Early Childhood Psychology and Education Vol 7.2: Helping Stakeholders Promote Behavioral Outcomes in Early Childhood (en Inglés) - Hernández Finch, Maria ; Bates-Brantley, Kayla ; Labrot, Zachary C.
52,11 €
54,86 €
Ahorras: 2,74 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 01 de Agosto y el
Martes 20 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Perspectives on Early Childhood Psychology and Education Vol 7.2: Helping Stakeholders Promote Behavioral Outcomes in Early Childhood (en Inglés)"
This special issue focused on strategies to promote positive behavioral and academic outcomes in early childhood. The special issue includes articles on consultation and training techniques to improve early childhood educators' use of evidence-based strategies for classroom management. Several articles evaluate and discuss various interventions aimed at improving reading skills of early elementary students. Additionally, the importance of interdisciplinary practices in early childhood education is discussed, and an interdisciplinary training program for behavioral and mental health services is described. Trainers and researchers will appreciate the Behavior Analytic Multitiered Consultation Model for Early Childhood Educators for its practicality and integration of best practices.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.