Compartir
Persuasive Methods of Electronic Message (en Inglés)
Ahmed Boulbari
(Autor)
·
Scholars' Press
· Tapa Blanda
Persuasive Methods of Electronic Message (en Inglés) - Boulbari, Ahmed
64,17 €
67,54 €
Ahorras: 3,38 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 24 de Julio y el
Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Persuasive Methods of Electronic Message (en Inglés)"
The aim of this study is to show the most important persuasive methods and ways that can be adopted through the various commercial patterns used in the electronic space, along with details and shedding light upon the theoretical aspects thereof, either with regards to the attractions used within the electronic persuasive message, in addition to most of the commercial patterns existing in the E-marketing world. Besides, being acquainted with the best way to persuade the largest possible number of electronic customers would reach the achievement of the strategic goals of all kinds of organizations. More to the point, among the objectives of this study is arriving at the best method that makes us aware of the persuasive attractions that the customer deems appropriate to satisfy him, and thus adopting the same as the best way to attain the greatest possible level of persuasion and change, accordingly, the consumer behaviour towards buying.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.