Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Philosophy of Communication Ethics: Alterity and the Other (The Fairleigh Dickinson University Press Series in Communication Studies) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
344
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781611477078

Philosophy of Communication Ethics: Alterity and the Other (The Fairleigh Dickinson University Press Series in Communication Studies) (en Inglés)

Libro Nuevo

214,74 €

226,04 €

Ahorras: 11,30 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 09 de Mayo y el Miércoles 29 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Philosophy of Communication Ethics: Alterity and the Other (The Fairleigh Dickinson University Press Series in Communication Studies) (en Inglés)"

Philosophy of Communication Ethics is a unique and timely contribution to the study of communication ethics. This series of essays articulates unequivocally the intimate connection between philosophy of communication and communication ethics. This scholarly volume assumes that there is a multiplicity of communication ethics. What distinguishes one communication ethic from another is the philosophy of communication in which a particular ethic is grounded. Philosophy of communication is the core ingredient for understanding the importance of and the difference between and among communication ethics. The position assumed by this collection is consistent with Alasdair MacIntyre's insights on ethics. In A Short History of Ethics, he begins with one principal assertion-philosophy is subversive. If one cannot think philosophically, one cannot question taken-for-granted assumptions. In the case of communication ethics, to fail to think philosophically is to miss the bias, prejudice, and assumptions that constitute a given communication ethic.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes