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portada Philosophy of Educational Research (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
232
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.1 x 14.5 x 1.8 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9781472575357
N° edición
0003

Philosophy of Educational Research (en Inglés)

Richard Pring (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Dura

Philosophy of Educational Research (en Inglés) - Pring, Richard

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Philosophy of Educational Research (en Inglés)"

This classic text in educational research literature has been thoroughly updated to take into account new philosophical theories and the current political context for educational research. Remaining, however, are the three, key central themes: the nature of social science in general; the nature of educational enquiry in particular; and the links between the language and concepts of research, on the one hand, and those of practice and policy on the other. In analyzing and interrelating these themes, Richard Pring shows their relationship to such central philosophical concepts as meaning, truth, and objectivity.

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El libro está escrito en Inglés.
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