Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Practical c Programming: Why Does 2+2 = 5986? (Nutshell Handbooks) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1997
Idioma
Inglés
N° páginas
456
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 18.0 x 2.8 cm
Peso
0.70 kg.
ISBN
1565923065
ISBN13
9781565923065
N° edición
0003

Practical c Programming: Why Does 2+2 = 5986? (Nutshell Handbooks) (en Inglés)

Steve Oualline (Autor) · O'Reilly Media · Tapa Blanda

Practical c Programming: Why Does 2+2 = 5986? (Nutshell Handbooks) (en Inglés) - Oualline, Steve

Libro Nuevo

40,07 €

42,18 €

Ahorras: 2,11 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 30 de Abril y el Viernes 10 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Practical c Programming: Why Does 2+2 = 5986? (Nutshell Handbooks) (en Inglés)"

There are lots of introductory C books, but this is the first one that has the no-nonsense, practical approach that has made Nutshell Handbooks(R) famous.C programming is more than just getting the syntax right. Style and debugging also play a tremendous part in creating programs that run well and are easy to maintain. This book teaches you not only the mechanics of programming, but also describes how to create programs that are easy to read, debug, and update.Practical rules are stressed. For example, there are fifteen precedence rules in C (&& comes before comes before ?: ). The practical programmer reduces these to two: Multiplication and division come before addition and subtraction.Contrary to popular belief, most programmers do not spend most of their time creating code. Most of their time is spent modifying someone else's code. This books shows you how to avoid the all-too-common obfuscated uses of C (and also to recognize these uses when you encounter them in existing programs) and thereby to leave code that the programmer responsible for maintenance does not have to struggle with. Electronic Archaeology, the art of going through someone else's code, is described.This third edition introduces popular Integrated Development Environments on Windows systems, as well as UNIX programming utilities, and features a large statistics-generating program to pull together the concepts and features in the language.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes