Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Queering Straight Teachers: Discourse and Identity in Education (Complicated Conversation: A Book Series of Curriculum Studies) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2007
Idioma
Inglés
N° páginas
328
Encuadernación
Tapa Dura
Peso
2
ISBN
1433100487
ISBN13
9781433100482

Queering Straight Teachers: Discourse and Identity in Education (Complicated Conversation: A Book Series of Curriculum Studies) (en Inglés)

Nelson M. (Edt) Rodriguez (Autor) · Peter Lang Publishing Inc · Tapa Dura

Queering Straight Teachers: Discourse and Identity in Education (Complicated Conversation: A Book Series of Curriculum Studies) (en Inglés) - nelson m. (edt) rodriguez

Libro Físico

197,36 €

207,75 €

Ahorras: 10,39 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Queering Straight Teachers: Discourse and Identity in Education (Complicated Conversation: A Book Series of Curriculum Studies) (en Inglés)"

Much of the focus of anti-homophobic/anti-heterosexist educational theory, curriculum, and pedagogy has examined the impact of homophobia and heterosexism on gay, lesbian, bisexual, and transgender (GLBT) students and teachers. Such a focus has provided numerous theoretical and pedagogical insights, and has informed important changes in educational policy. Queering Straight Teachers: Discourse and Identity in Education remains deeply committed to the social justice project of improving the lives of GLBT students and teachers. However, in contrast with much of the previous scholarship, Queering Straight Teachers shifts the focus from an analysis of the GLBT «Other» to a critical examination of what it might mean, in theory and in practice, to queer straight teachers, and the implications this has for challenging institutionalized heteronormativity in education. This book will be useful in courses on educational foundations, curriculum studies, multicultural education, queer theory, gay and lesbian studies, and critical theory.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes