¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Questioning Assumptions and Challenging Perceptions: Becoming an Effective Teacher in Urban Environments (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
112
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 2.0 cm
Peso
0.52 kg.
ISBN13
9781475822021

Questioning Assumptions and Challenging Perceptions: Becoming an Effective Teacher in Urban Environments (en Inglés)

Connie L. Schaffer (Autor) · Meg White (Autor) · Corine Meredith Brown (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Dura

Questioning Assumptions and Challenging Perceptions: Becoming an Effective Teacher in Urban Environments (en Inglés) - Schaffer, Connie L. ; White, Meg ; Brown, Corine Meredith

Libro Nuevo

84,99 €

89,46 €

Ahorras: 4,47 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 16 de Agosto y el Miércoles 04 de Septiembre.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Questioning Assumptions and Challenging Perceptions: Becoming an Effective Teacher in Urban Environments (en Inglés)"

For a moment, consider "you don't know what you don't know". What individuals know about urban schools is often based on assumptions and perceptions. It is important for individuals to examine these assumptions and perceptions of urban schools and the students who attend them. While many textbooks support how teachers should teach students in urban settings, this book asserts individuals can be effective teachers in these settings only if they first develop an understanding urban schools and the students who attend them. As readers progress through the chapters, they will realize they don't know what they don't know. Within a framework of cognitive dissonance, readers will continuously examine and reexamine their personal beliefs and perceptions. Readers will also investigate new information and varied perspectives related to urban schools. When readers finish this book, they will be on their way to becoming effective teachers in urban environments.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes