Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Reading- the Grand Illusion: How and why People Make Sense of Print (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138999282

Reading- the Grand Illusion: How and why People Make Sense of Print (en Inglés)

Kenneth Goodman Peter H. Fries Steven L. Strauss (Autor) · Routledge Chapman Hall · Tapa Dura

Reading- the Grand Illusion: How and why People Make Sense of Print (en Inglés) - Kenneth Goodman Peter H. Fries Steven L. Strauss

Libro Físico

191,28 €

201,35 €

Ahorras: 10,07 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Reading- the Grand Illusion: How and why People Make Sense of Print (en Inglés)"

What is reading? In this groundbreaking book, esteemed researchers Ken Goodman, Peter Fries, and Steven Strauss, explain not only what reading really is but also why common sense makes it seem to be something quite different from that reality. How can this grand illusion be explained? That is the purpose of this book. As the authors show, unraveling the secrets of the grand illusion of reading teaches about far more than reading itself, but also about how remarkable human language is, how the brain uses language to navigate the world, what it means to be human. Each author brings a different perspective, but all share a common view of the reading process. Together they provide a clear and surprising exposition of the reading process, in which they involve readers of this book in exploring the ways they themselves read and make sense of written language while their eyes fixate on fewer than 70 percent of the words in the text. In addition, the authors engage in a cross-disciplinary discussion about how readers use the brain, eyes, and language in reading. The different perspectives provide depth to the authors' description of reading. The information presented in this book will be new to many teachers, researchers, teacher educators, and the public alike. The final chapter draws on the understandings from the book to challenge the treatment of reading and writing as school subjects and offers the basis for supporting literacy development as a natural extension of oral language development.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes