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portada Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9781800798557

Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations (en Inglés)

Daniela Kollárová (Autor) · Alena Kusá (Autor) · Tomás Fasiang (Autor) · Peter Lang Ltd, International Academic Publis · Tapa Dura

Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations (en Inglés) - Kollárová, Daniela ; Kusá, Alena ; Fasiang, Tomás

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations (en Inglés)"

The focus of this tri-authored scholarly work is on marketing communication and consumer behaviour of the selected generations X, Y, and Z in terms of the size of purchases and the types of retail outlets they use.

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