Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Rethinking Teacher Education: Improvement, Innovation and Change (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
306
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.6 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9789987084906

Rethinking Teacher Education: Improvement, Innovation and Change (en Inglés)

Joe Lugalla (Ilustrado por) · Fredrick Mtenzi (Ilustrado por) · Samuel Andema (Ilustrado por) · Mkuki na Nyota Publishers · Tapa Blanda

Rethinking Teacher Education: Improvement, Innovation and Change (en Inglés) - Lugalla, Joe ; Mtenzi, Fredrick ; Andema, Samuel

Libro Nuevo

81,68 €

85,97 €

Ahorras: 4,30 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 89 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 08 de Julio y el Jueves 25 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Rethinking Teacher Education: Improvement, Innovation and Change (en Inglés)"

Rethinking Teacher Education: Improvement, Innovation and Change is the result of the conference organised by The Aga Khan University - Institute for Educational Development, East Africa (AKU-IED, EA) on education, in Uganda in 2017. The Conference, gathered participants from nine countries, to deliberate on a cross section of factors regarding teacher education in the region and landscaping the same on global perspectives. The choice of the conference theme was inspired by a need to consider new systems, policies, structures and reforms to help drive sustainable education for the development of nations in the East African region. A variety contributors participated from across the education landscape, and included researchers working in higher education, practitioners such as teachers in schools, tutors, instructors in colleges, and lecturers and professors at universities. Also contributing were non-governmental organisations with interests in education and student learning outcomes, civil society organisations whose interests navigate the role education plays in social and national development, policy makers and curriculum developers, librarians, publishers, booksellers and teacher trainees, all of who shared their rich experiences and perspectives on teacher education in the 21st century in East Africa and globally.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes