Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada rhetorics of display
Formato
Libro Físico
Año
2006
Idioma
Español
N° páginas
443
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
2.15
ISBN
1570036195
ISBN13
9781570036194
N° edición
1
Categorías

rhetorics of display

Lawrence J. Prelli (Autor) · University of South Carolina Press · Tapa Blanda

rhetorics of display - Lawrence J. Prelli

Libro Nuevo

101,02 €

106,34 €

Ahorras: 5,32 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Colombia (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 24 de Mayo y el Lunes 10 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "rhetorics of display"

Rhetorics of Display is a pathbreaking volume that brings together a distinguished group of scholars to assess an increasingly pervasive form of rhetorical activity. Editor Lawrence J. Prelli notes in his introduction that twenty-first century citizens continually confront displays of information and images, from the verbal images of speeches and literature to visual images of film and photography to exhibits in museums to the arrangement of our homes to the merchandising of consumer goods. The volume provides an integrated, comprehensive study of the processes of selecting what to reveal and what to conceal that together constitute the rhetorics of display. Surveying major historical transformations in the relationship between rhetoric and display, this book also identifies the leading themes in relevant scholarship of the past three decades.

Seventeen case studies canvass a representative and diverse range of displays―from body piercing to a civil rights memorial to a Titanic exhibition to imagery found in gambling casinos―and examine the ways that phenomena, persons, places, events, identities, communities, and cultures are exhibited before audiences. Collectively the contributors shed light on rhetorics that are nearly ubiquitous in contemporary communication and culture.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Español.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes