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portada Service Quality: New Directions in Theory and Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1993
Idioma
Inglés
N° páginas
294
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0803949200
ISBN13
9780803949201
N° edición
1

Service Quality: New Directions in Theory and Practice (en Inglés)

Roland Rust; Richard Oliver (Autor) · Bertrams Print On Demand · Tapa Blanda

Service Quality: New Directions in Theory and Practice (en Inglés) - Roland Rust; Richard Oliver

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Service Quality: New Directions in Theory and Practice (en Inglés)"

In this book leading scholars and practitioners present the latest research and theory in customer satisfaction and services marketing with a wealth of stimulating ideas. Topics discussed include: the measurement of the managerial impact on service quality improvement; new methods of assessing the various elements of service quality; and philosophies of the nature of customer value. The diverse viewpoints of the contributors reveal the variety of emerging ideas on the subject of service quality.

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