¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Sexual Orientation and Teacher Identity: Professionalism and LGBTQ Politics in Teacher Preparation and Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
178
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.2 x 1.5 cm
Peso
0.27 kg.
ISBN13
9781607099222

Sexual Orientation and Teacher Identity: Professionalism and LGBTQ Politics in Teacher Preparation and Practice (en Inglés)

Jenlink, Patrick M. (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Blanda

Sexual Orientation and Teacher Identity: Professionalism and LGBTQ Politics in Teacher Preparation and Practice (en Inglés) - Jenlink, Patrick M.

Libro Nuevo

58,26 €

61,33 €

Ahorras: 3,07 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 07 de Agosto y el Lunes 26 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Sexual Orientation and Teacher Identity: Professionalism and LGBTQ Politics in Teacher Preparation and Practice (en Inglés)"

Sexual Orientation and Teacher Identity: Professionalism and GLBT Politics in Teacher Preparation and Practice examines the nature of LGBTQ issues and teacher identity as social, cultural, and political constructs. In particular, the contributing authors to this collection of chapters present a collection of chapters (contemporary discourses) that will illuminate and critique the practices, structures, and politics in both teacher preparation programs and public school settings that affect LGBTQ teachers and their identity in relation to the struggles of teachers as professionals face in obtaining recognition. The contributing authors of the book focus on teachers are entering educational settings where difference connotes not equal, and discourses of LGBTQ politics, identity, and difference are interwoven with a realization of discrimination and marginalization. The authors, drawing on their personal and professional experiences, give much needed voice to recognition and the formation of identity from a LGBTQ viewpoint as they relate to teachers, teacher educators, and other cultural workers responsible for shaping professional identities of teachers and for teaching students in schools and classrooms across the nation.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes