Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Social Media Data Mining and Analytics (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
316
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 19.1 x 1.8 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9781118824856
N° edición
1

Social Media Data Mining and Analytics (en Inglés)

Gabor Szabo (Autor) · Gungor Polatkan (Autor) · P. Oscar Boykin (Autor) · Wiley · Tapa Blanda

Social Media Data Mining and Analytics (en Inglés) - Szabo, Gabor ; Polatkan, Gungor ; Boykin, P. Oscar

Libro Nuevo

44,02 €

46,33 €

Ahorras: 2,32 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Social Media Data Mining and Analytics (en Inglés)"

Harness the power of social media to predict customer behavior and improve sales Social media is the biggest source of Big Data. Because of this, 90% of Fortune 500 companies are investing in Big Data initiatives that will help them predict consumer behavior to produce better sales results. Social Media Data Mining and Analytics shows analysts how to use sophisticated techniques to mine social media data, obtaining the information they need to generate amazing results for their businesses. Social Media Data Mining and Analytics isn't just another book on the business case for social media. Rather, this book provides hands-on examples for applying state-of-the-art tools and technologies to mine social media - examples include Twitter, Wikipedia, Stack Exchange, LiveJournal, movie reviews, and other rich data sources. In it, you will learn: The four key characteristics of online services-users, social networks, actions, and content The full data discovery lifecycle-data extraction, storage, analysis, and visualization How to work with code and extract data to create solutions How to use Big Data to make accurate customer predictions How to personalize the social media experience using machine learning Using the techniques the authors detail will provide organizations the competitive advantage they need to harness the rich data available from social media platforms.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes