Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Strategic Management During a Pandemic (Routledge Research in Strategic Management) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
246
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367646509
N° edición
1

Strategic Management During a Pandemic (Routledge Research in Strategic Management) (en Inglés)

Vikas Kumar (Editor), Gaurav Gupta (Editor) (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Strategic Management During a Pandemic (Routledge Research in Strategic Management) (en Inglés) - Vikas Kumar (Editor), Gaurav Gupta (Editor)

Libro Nuevo

46,93 €

49,40 €

Ahorras: 2,47 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Strategic Management During a Pandemic (Routledge Research in Strategic Management) (en Inglés)"

The COVID-19 pandemic changed world dynamics, working scenarios, as well as professional and emotional dimensions. The virus has emerged as a significant threat for the continuity of business. Keeping the gravity of the problem in mind, companies must understand the need for change and must now update their strategy to account for pandemics. The next pandemic may be more severe than the current one, meaning that organizations need to devise mechanisms and business models to fight with these situations and maintain business continuity. They should not only look forward to saving plants, machinery and infrastructure, but also concentrate on employee welfare, customer engagement and satisfaction during this crisis time. The book will not only present the evidence of various effective solutions to run a business in the time of a pandemic, but also put forward the new models and practices of business being followed by people at the time of crisis. It aims to create a bridge between existing business models and proposed business solutions, focusing on existing theories and most importantly case studies from recent happenings. This rich collection of chapters will provide insights regarding the business challenges, opportunities and practices during pandemic situations like COVID-19, making it particularly valuable to researchers, academics and students in the fields of strategic management, leadership and disaster management.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes