¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Student Engagement in Today's Learning Environments: Engaging the Missing Catalyst of Lasting Instructional Reform (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
222
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.7 x 3.6 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9781610487573

Student Engagement in Today's Learning Environments: Engaging the Missing Catalyst of Lasting Instructional Reform (en Inglés)

Justin A. Collins (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Blanda

Student Engagement in Today's Learning Environments: Engaging the Missing Catalyst of Lasting Instructional Reform (en Inglés) - Collins, Justin A.

Libro Nuevo

76,60 €

80,63 €

Ahorras: 4,03 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 87 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 31 de Julio y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Student Engagement in Today's Learning Environments: Engaging the Missing Catalyst of Lasting Instructional Reform (en Inglés)"

As long as the free market has reigned, private sector firms have confronted a produce-or-perish existence. For a host of reasons, public organizations increasingly face these competitive pressures as well. But public organizations in the most unexpected of places have answered the call to evolve productively with fantastic success. Unfortunately, public schools can rarely be counted among them. Faddish acronym school improvement plans always offer grand results and almost never deliver upon such promises. Understandably, the farther public educational quality slides into decline, the sharper the urge to grope for radical reform plans. This book, in contrast, argues that a key element of reform has remained in plain view for decades but has gone unmentioned, unmeasured, and unused in reform plans: student engagement. More specifically, quantifying how the instructional time is passed provides not only a sound proxy to educational quality, but is shown to be tightly linked to the test score needle. Of course, the differences across school types and geographies are pronounced. Mindful of such differences, this book discusses each school type according to the hard numbers across buildings.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes