¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Superstar Customer Service: A 31-Day Plan to Improve Client Relations, Lock in New Customers, and Keep the Best Ones Coming Back for More (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9781601632760

Superstar Customer Service: A 31-Day Plan to Improve Client Relations, Lock in New Customers, and Keep the Best Ones Coming Back for More (en Inglés)

Rick Conlow (Autor) · Doug Watsabaugh (Autor) · Career Press · Tapa Blanda

Superstar Customer Service: A 31-Day Plan to Improve Client Relations, Lock in New Customers, and Keep the Best Ones Coming Back for More (en Inglés) - Conlow, Rick ; Watsabaugh, Doug

Libro Físico

17,74 €

18,67 €

Ahorras: 0,93 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 05 de Septiembre y el Martes 17 de Septiembre.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Superstar Customer Service: A 31-Day Plan to Improve Client Relations, Lock in New Customers, and Keep the Best Ones Coming Back for More (en Inglés)"

Are you worried that your customers are trying to survive tough times by seeking better deals from your competitors? Are you having an even tougher time finding new customers for your product or service? Superstar Customer Service follows Superstar Leadership and Superstar Sales, three titles aimed straight at achieving the highest levels of performance in these three essential areas. Customer service may be one of the most demanding and difficult jobs you'll ever have... but it has the potential to make you a Superstar! Develop your skills, manage yourself, master your ability to address the relationship problems experienced by your company, and you can go anywhere you want to go! Job satisfaction, success, and personal accomplishment are all within your grasp! This book is organized as a month-long journey of improvement and discovery. Each chapter is a daily lesson with a core concept, skill-development idea, and resources to support your practice and application of the lesson. Superstar Customer Service will help you distinguish yourself as someone who can get things done. It may very well help you forge a new pathway in your career that is far beyond anything you previously imagined!

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes