Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Swamped: Interdisciplinary Teaching Approaches for new Faculty (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
314
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781959203087

Swamped: Interdisciplinary Teaching Approaches for new Faculty (en Inglés)

Carroll Justin M. (Autor) · University Of North Georgia · Tapa Blanda

Swamped: Interdisciplinary Teaching Approaches for new Faculty (en Inglés) - Carroll Justin M.

Libro Nuevo

23,96 €

25,22 €

Ahorras: 1,26 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 05 de Junio y el Viernes 07 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Swamped: Interdisciplinary Teaching Approaches for new Faculty (en Inglés)"

It's no secret that the new faculty experience in higher education is rather fraught with difficulties. Mounting pressures for professional publication, navigating the tricky waters of fluctuating publisher resources, ballooning service requirements, and limited departmental resources can all leave a new faculty member struggling with imposter syndrome at best, and floundering in silence while attempting to develop effective classroom strategies at worst. Discover a range of flexible, immediately actionable projects, assignments, and curriculum structures in Swamped: Interdisciplinary Teaching Approaches for New Faculty. These battle-tested strategies have been carefully organized to provide new instructors with the space to adapt, modify, or reuse this material to fit any academic context or need. Developed by experienced faculty from the University of Indiana East, the goal is to share and disseminate these tools and experiences as widely as possible so that others might use them, make them better, and share them further. The authors and editor intend for these projects, assignments, and processes to create freedom and academic space for new faculty members to work on their vital research, focus on innovative service opportunities, and help mitigate teaching fears and uncertainties that often accompany the transition from graduate student to professor.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes