Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Talking, Listening and Learning: Effective Talk in the Primary Classroom (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Tema
sociales
Colección
ciencias sociales
Año
2005
Idioma
Inglés
N° páginas
160
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0335217443
ISBN13
9780335217441
N° edición
1
Categorías

Talking, Listening and Learning: Effective Talk in the Primary Classroom (en Inglés)

Debra Myhill; Susan Jones; Rosemary Hopper (Autor) · Open University Press · Tapa Blanda

Talking, Listening and Learning: Effective Talk in the Primary Classroom (en Inglés) - Debra Myhill; Susan Jones; Rosemary Hopper

Libro Nuevo

51,94 €

54,67 €

Ahorras: 2,73 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 14 de Mayo y el Lunes 03 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Talking, Listening and Learning: Effective Talk in the Primary Classroom (en Inglés)"

This book looks at an issue which is at the heart of every classroom ¿ the role that talk plays in children¿s learning. Drawing on a substantial research base, the book provides useful suggestions to facilitate successful talk between teachers and children to improve learning and raise standards.Through analysing the talk that goes on in primary school classrooms, the book examines the process of talk and learning in detail and shows how teachers¿ questions, instructions and statements can support and extend children¿s learning. It highlights the central influence of teacher talk on developing children¿s learning and looks at international perspectives in the field, including the work of Shirley Brice Heath, Douglas Barnes, Gordon Wells, Neil Mercer and Robin Alexander.This innovative book provides ideas, techniques, and practical suggestions for making classroom talk effective. It is key reading for student and qualified teachers who are interested in improving learning by generating higher levels of participation and interactive talk in their classrooms.PrefaceIntroduction 1: Teacher talk and classroom interaction2: Investigating teacher talk3: Interactive teaching4: Questioning and learning5: Making connections6: Critical moments in classroom talk7: Changing classroom practiceConclusion AppendixReferencesBibliographyIndex

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes