¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching About Race and Racism in the College Classroom: Notes From a White Professor (Teaching and Learning in Higher Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
228
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781949199239
N° edición
1

Teaching About Race and Racism in the College Classroom: Notes From a White Professor (Teaching and Learning in Higher Education) (en Inglés)

Cyndi Kernahan (Autor) · West Virginia University Press · Tapa Dura

Teaching About Race and Racism in the College Classroom: Notes From a White Professor (Teaching and Learning in Higher Education) (en Inglés) - Cyndi Kernahan

Libro Nuevo

122,44 €

128,88 €

Ahorras: 6,44 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching About Race and Racism in the College Classroom: Notes From a White Professor (Teaching and Learning in Higher Education) (en Inglés)"

Teaching about race and racism can be a difficult business. Students and instructors alike often struggle with strong emotions, and many people have robust preexisting beliefs about race. At the same time, this is a moment that demands a clear understanding of racism. It is important for students to learn how we got here and how racism is more than just individual acts of meanness. Students also need to understand that colorblindness is not an effective anti-racism strategy.In this book, Cyndi Kernahan argues that you can be honest and unflinching in your teaching about racism while also providing a compassionate learning environment that allows for mistakes and avoids shaming students. She provides evidence for how learning works with respect to race and racism along with practical teaching strategies rooted in that evidence to help instructors feel more confident. She also differentiates between how white students and students of color are likely to experience the classroom, helping instructors provide a more effective learning experience for all students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes