Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Television’S Spatial Capital: Location, Relocation, Dislocation (Routledge Studies in Media and Cultural Industries) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367477516
N° edición
1

Television’S Spatial Capital: Location, Relocation, Dislocation (Routledge Studies in Media and Cultural Industries) (en Inglés)

Myles Mcnutt (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Television’S Spatial Capital: Location, Relocation, Dislocation (Routledge Studies in Media and Cultural Industries) (en Inglés) - Myles Mcnutt

Libro Nuevo

157,10 €

165,37 €

Ahorras: 8,27 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Martes 16 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Television’S Spatial Capital: Location, Relocation, Dislocation (Routledge Studies in Media and Cultural Industries) (en Inglés)"

This book launches a comprehensive detailing of the dramatic expansion of the geography of television production into new cities, states, provinces, and countries, and how those responsible for shaping the "landscape" of television have been forced to adapt, taking established strategies for engaging with space and place through mediated representation and renegotiating them to account for the new map of television production. Modeling media studies research that considers the intersection of production, textuality, distribution, and reception, Myles McNutt identifies how the expansion of where television is produced has intersected with the kinds of places represented on television, and how shifts in the production, distribution, and consumption of television content have shifted the burden of representing cities and countries both locally and internationally. Through a combination of industry interviews, textual analysis, and in-depth consideration of industry and audience discourse, the book argues that where television takes place matters more today than it ever has, but that the current system of spatial capital remains constrained by traditional industry logics that limit the depth of engagement with place identity even as the expectation of authenticity grows significantly. Representing a cross section of media industry studies, television studies, and cultural geography, this book will appeal to scholars and students within multiple areas of media studies, including production studies and audience studies, in addition to television studies broadly.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes