Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The 2016 American Presidential Campaign and the News: Implications for American Democracy and the Republic (Lexington Studies in Political Communication) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Autor
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
266
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781498565134

The 2016 American Presidential Campaign and the News: Implications for American Democracy and the Republic (Lexington Studies in Political Communication) (en Inglés)

Kuypers (Autor) · Lex · Tapa Blanda

The 2016 American Presidential Campaign and the News: Implications for American Democracy and the Republic (Lexington Studies in Political Communication) (en Inglés) - Kuypers

Libro Nuevo

49,58 €

52,19 €

Ahorras: 2,61 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 28 de Mayo y el Jueves 30 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The 2016 American Presidential Campaign and the News: Implications for American Democracy and the Republic (Lexington Studies in Political Communication) (en Inglés)"

This book examines perhaps the most contentious election in modern US history-the 2016 United States presidential election. It is unique in its discussion of a wide range of issues affecting the news media coverage of the election, coming from an equally diverse range of intellectual perspectives including the rhetorical, social-scientific, communication studies, and media studies. With eleven chapters grounded in hard evidence and communication theory, The 2016 American Presidential Campaign and the News: Implications for American Democracy and the Republic examines significant topics such as fake news, media construction of Hillary Clinton's and Donald Trump's campaign personalities, media bias, visual meme depictions of the candidates, identity politics in the news, Trump's Twitter use, entertainment news, and social media as news. These chapters individually and collectively provide a direct commentary on the implications of the 2016 campaign news coverage for the future of the American Republic and political communication in the media.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes