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portada The Activation Imperative: How to Build Brands and Business by Inspiring Action (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
222
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781538114667
Categorías

The Activation Imperative: How to Build Brands and Business by Inspiring Action (en Inglés)

William Rosen; Laurence Minsky (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Blanda

The Activation Imperative: How to Build Brands and Business by Inspiring Action (en Inglés) - William Rosen; Laurence Minsky

Libro Nuevo

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Reseña del libro "The Activation Imperative: How to Build Brands and Business by Inspiring Action (en Inglés)"

How can marketers navigate the growing array of marketing specialties, media options, and data sources? How can they provide consumers with seamless experiences of value across channels that overcome behavioral barriers and actually deliver results? In The Activation Imperative, William Rosen and Laurence Minsky provide a straightforward guide for marketers to move beyond building brands to activating them-from simply projecting what a brand is to optimizing what it does-to move people closer to transaction. Drawing on years of research and experience with the world's most sophisticated brands, Rosen and Minsky share a unifying cross-discipline marketing approach designed to impact critical behaviors and more effectively drive business results. With actionable advice and best-in-class examples, Rosen and Minsky offer marketers a road map to manage today's increasingly fragmented marketing landscape to more efficiently build their brands and their business.

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