Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Digital Role-Playing Game and Technical Communication: A History of Bethesda, Bioware, and cd Projekt red (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
344
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781501352546

The Digital Role-Playing Game and Technical Communication: A History of Bethesda, Bioware, and cd Projekt red (en Inglés)

Daniel Reardon; David Wright (Autor) · Bloomsbury Academic Usa · Tapa Dura

The Digital Role-Playing Game and Technical Communication: A History of Bethesda, Bioware, and cd Projekt red (en Inglés) - Daniel Reardon; David Wright

Libro Físico

216,53 €

227,92 €

Ahorras: 11,40 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 12 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Digital Role-Playing Game and Technical Communication: A History of Bethesda, Bioware, and cd Projekt red (en Inglés)"

With annual gross sales surpassing 100 billion U.S. dollars each of the last two years, the digital games industry may one day challenge theatrical-release movies as the highest-grossing entertainment media in the world. In their examination of the tremendous cultural influence of digital games, Daniel Reardon and David Wright analyze three companies that have shaped the industry: Bethesda, located in Rockville, Maryland; BioWare in Edmonton, Alberta, and CD Projekt Red in Warsaw, Poland. Each company has used social media and technical content in the games to promote players’ belief that players control the companies’ game narratives. The result has been at times explosive, as empowered players often attempted to co-op the creative processes of games through discussion board forum demands, fund-raising campaigns to persuade companies to change or add game content, and modifications (“modding”) of the games through fan-created downloads. The result has changed the way we understand the interactive nature of digital games and the power of fan culture to shape those games.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes