¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Emotional Rollercoaster of Language Teaching: 4 (Psychology of Language Learning and Teaching) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1920
Idioma
Inglés
N° páginas
319
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781788928328
N° edición
1

The Emotional Rollercoaster of Language Teaching: 4 (Psychology of Language Learning and Teaching) (en Inglés)

Christina Gkonou (Autor) · Multilingual Matters · Tapa Blanda

The Emotional Rollercoaster of Language Teaching: 4 (Psychology of Language Learning and Teaching) (en Inglés) - Christina Gkonou

Libro Nuevo

50,47 €

53,12 €

Ahorras: 2,66 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Emotional Rollercoaster of Language Teaching: 4 (Psychology of Language Learning and Teaching) (en Inglés)"

This book focuses on the emotional complexity of language teaching and how the diverse emotions that teachers experience while teaching are shaped and function. The book is based on the premise that teaching is not just about the transmission of academic knowledge but also about inspiring students, building rapport with them, creating relationships based on empathy and trust, being patient and most importantly controlling one’s own emotions and being able to influence students’ emotions in a positive way. The book covers a range of emotion-related topics on both positive and negative emotions which are relevant to language teaching including emotional labour, burnout, emotion regulation, resilience, emotional intelligence and wellbeing among others. These topics are studied within a wide range of contexts such as teacher education programmes, tertiary education, CLIL and action research settings, and primary and secondary schools across different countries. The book will appeal to any student, researcher, teacher or policymaker who is interested in research on the psychological aspects of foreign language teaching.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes