Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Guided Reader to Teaching and Learning History (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0415503450
ISBN13
9780415503457
N° edición
1
Categorías

The Guided Reader to Teaching and Learning History (en Inglés)

Richard Harris (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

The Guided Reader to Teaching and Learning History (en Inglés) - Richard Harris

Libro Nuevo

55,80 €

58,74 €

Ahorras: 2,94 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Guided Reader to Teaching and Learning History (en Inglés)"

The Guided Reader to Teaching and Learning History draws on extracts from the published work of some of the most influential history education writers, representing a range of perspectives from leading classroom practitioners to academic researchers, and highlighting key debates surrounding a central range of issues affecting secondary History teachers. This book brings together key extracts from classic and contemporary writing and contextualises these in both theoretical and practical terms. Each extract is accompanied by an introduction, a summary of the key points and issues raised, questions to promote discussion and suggestions for further reading to extend thinking. Taking a thematic approach and including a short introduction to each theme, the chapters include: The purpose of history education; Pupil perspectives on history education; Assessment and progression in history; Inclusion in history; Diversity in history; Teaching difficult issues; Technology and history education; Change and continuity; Historical Interpretations; Professional development for history teachers. Aimed at trainee and newly qualified teachers including those working towards Masters level qualifications, as well as existing teachers, this accessible, but critically provocative text is an essential resource for those that wish to deepen their understanding of History Education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes