Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada the multiplex in india: a cultural economy of urban leisure (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.4 cm
Peso
0.37 kg.
ISBN
0415533597
ISBN13
9780415533591

the multiplex in india: a cultural economy of urban leisure (en Inglés)

Douglas Hill (Autor) · Adrian Athique (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

the multiplex in india: a cultural economy of urban leisure (en Inglés) - Athique, Adrian ; Hill, Douglas

Libro Físico

32,29 €

33,99 €

Ahorras: 1,70 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "the multiplex in india: a cultural economy of urban leisure (en Inglés)"

During the decade of its existence in India, the multiplex cinema has been very much a sign of the times - both a symptom and a symbol of new social values. Indicative of a consistent push to create a 'globalised' consuming middle class and a new urban environment, multiplex theatres have thus become key sites in the long-running struggle over cultural legitimacy and the right to public space in Indian cities. This book provides the reader with a comprehensive account of the new leisure infrastructure arising at the intersection between contemporary trends in cultural practice and the spatial politics that are reshaping the cities of India. Exploring the significance, and convergence, of economic liberalisation, urban redevelopment and the media explosion in India, the book demonstrates an innovative approach towards the cultural and political economy of leisure in a complex and rapidly-changing society. Key arguments are supported by up-to-date and substantive field research in several major metros and second tier cities across India. Accordingly, this book employs analytical frameworks from Media and Cultural Studies, and from Urban Geography and Development Studies in a wide-ranging examination of the multiplex phenomenon.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes