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portada The Neurobiology of Trust (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
514
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 2.9 cm
Peso
0.85 kg.
ISBN13
9781108488563

The Neurobiology of Trust (en Inglés)

Frank Krueger (Ilustrado por) · Cambridge University Press · Tapa Dura

The Neurobiology of Trust (en Inglés) - Krueger, Frank

Libro Nuevo

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Reseña del libro "The Neurobiology of Trust (en Inglés)"

Trust is essential for establishing and maintaining cooperative behaviors between individuals and institutions in a wide variety of social, economic, and political contexts. This book explores trust through the lens of neurobiology, focusing on empirical, methodological, and theoretical aspects. Written by a distinguished group of researchers from economics, psychology, human factors, neuroscience, and psychiatry, the chapters shed light on the neurobiological underpinnings of trust as applied in a variety of domains. Researchers and students will discover a refined understanding of trust by delving into the essential topics in this area of study outlined by leading experts.

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