¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Potency of the Principalship: Action-Oriented Leadership at the Heart of School Improvement (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
172
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.9 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN13
9781622737093
Categorías

The Potency of the Principalship: Action-Oriented Leadership at the Heart of School Improvement (en Inglés)

Elizabeth Jean (Autor) · Nicholas D. Young (Autor) · Anne E. Mead (Autor) · Vernon Press · Tapa Blanda

The Potency of the Principalship: Action-Oriented Leadership at the Heart of School Improvement (en Inglés) - Young, Nicholas D. ; Jean, Elizabeth ; Mead, Anne E.

Libro Nuevo

56,72 €

59,71 €

Ahorras: 2,99 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Miércoles 21 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Potency of the Principalship: Action-Oriented Leadership at the Heart of School Improvement (en Inglés)"

This book examines the diverse responsibilities of the 21st century principal, who is tasked with continuous school improvement. Recognizing that principals must lead educators and staff in all facets of school life, this book reviews research-based strategies, practices and theories that can be readily translated into the enhanced praxis. The authors present an in-depth analysis into principal identity, working effectively with families, how a collaborative school culture can offer dividends, helping teachers educate an increasingly diverse student body, and successful instructional leadership approaches. Additional emphasis is placed on school law, teachers' unions, hiring and evaluation, budgeting, curriculum and program assessment, professional development, and the use of technology. Notably, throughout their investigation, the authors bear in mind cutting-edge practices that can be employed in these areas to leverage the best from schools and those that inhabit their halls. The reader will be left with an expanded understanding of principal practices that directly and indirectly improve student achievement as well as a resource section for further consideration and use.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes