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portada The Science of Happiness: When we Understand the Science of Happiness, we can Make our Mind More Efficient in Deriving Happiness in Life! (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
82
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781475974287

The Science of Happiness: When we Understand the Science of Happiness, we can Make our Mind More Efficient in Deriving Happiness in Life! (en Inglés)

Jay Ghosh (Autor) · Iuniverse · Tapa Blanda

The Science of Happiness: When we Understand the Science of Happiness, we can Make our Mind More Efficient in Deriving Happiness in Life! (en Inglés) - Jay Ghosh

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Reseña del libro "The Science of Happiness: When we Understand the Science of Happiness, we can Make our Mind More Efficient in Deriving Happiness in Life! (en Inglés)"

It has been known for a while, through the work of Science, that the physical existence, and nature of all living things, including ours, are being influenced, and controlled by the process of Evolution. This book explains a theory about the link between this process and our minds, and how we can maximize our chances of deriving Happiness in Life!

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