Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Science of Learning Physics: Cognitive Strategies for Improving Instruction (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
210
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9789811227769

The Science of Learning Physics: Cognitive Strategies for Improving Instruction (en Inglés)

JosÉ P Mestre; Jennifer L Docktor (Autor) · Wspc · Tapa Blanda

The Science of Learning Physics: Cognitive Strategies for Improving Instruction (en Inglés) - JosÉ P Mestre; Jennifer L Docktor

Libro Nuevo

42,35 €

44,58 €

Ahorras: 2,23 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 06 de Junio y el Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Science of Learning Physics: Cognitive Strategies for Improving Instruction (en Inglés)"

This book on the teaching and learning of physics is intended for college-level instructors, but high school instructors might also find it very useful. Some ideas found in this book might be a small "tweak" to existing practices whereas others require more substantial revisions to instruction. The discussions of student learning herein are based on research evidence accumulated over decades from various fields, including cognitive psychology, educational psychology, the learning sciences, and discipline-based education research including physics education research. Likewise, the teaching suggestions are also based on research findings. As for any other scientific endeavor, physics education research is an empirical field where experiments are performed, data are analyzed and conclusions drawn. Evidence from such research is then used to inform physics teaching and learning. While the focus here is on introductory physics taken by most students when they are enrolled, however, the ideas can also be used to improve teaching and learning in both upper-division undergraduate physics courses, as well as graduate-level courses. Whether you are new to teaching physics or a seasoned veteran, various ideas and strategies presented in the book will be suitable for active consideration.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes