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portada The Theory of the Theatre (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
124
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.7 cm
Peso
0.18 kg.
ISBN13
9781514216835

The Theory of the Theatre (en Inglés)

Clayton Hamilton (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

The Theory of the Theatre (en Inglés) - Hamilton, Clayton

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "The Theory of the Theatre (en Inglés)"

The Theory of the Theatre is a classic theater arts history text by Clayton Hamilton. A play is a story devised to be presented by actors on a stage before an audience. This plain statement of fact affords an exceedingly simple definition of the drama, --a definition so simple indeed as to seem at the first glance easily obvious and therefore scarcely worthy of expression. But if we examine the statement thoroughly, phrase by phrase, we shall see that it sums up within itself the entire theory of the theatre, and that from this primary axiom we may deduce the whole practical philosophy of dramatic criticism.

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El libro está escrito en Inglés.
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