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portada The Triple Play of Business: A Strategy for a Healthy Company (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
128
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781647023331

The Triple Play of Business: A Strategy for a Healthy Company (en Inglés)

Bob Steinberg (Autor) · Dorrance Publishing Co. · Tapa Blanda

The Triple Play of Business: A Strategy for a Healthy Company (en Inglés) - Bob Steinberg

Libro Nuevo

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Reseña del libro "The Triple Play of Business: A Strategy for a Healthy Company (en Inglés)"

Starting his own business, Bob Steinberg knows what it takes to face the risks and challenges of running a successful company. This book is about how the establishment of a positive culture, containing three essential elements, provides a much healthier environment for employees, in contrast to the traditional approaches of most other corporations.About the Author: Bob Steinberg is a business owner who enjoys tennis, hiking, biking and skiing, and is an active member of the ski club. He has a creative spirit and delights in challenging home projects. Steinberg has two Bachelor's degrees from Rutgers University.

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