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portada ‘The Village and the World’: Research With, for and by Teachers in an age of Data (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
110
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032461571
N° edición
1

‘The Village and the World’: Research With, for and by Teachers in an age of Data (en Inglés)

Martin Mills (Editor), Nicole Mockler (Editor), Meghan Stacey (Editor), Becky Taylor (Editor) (Autor) · Routledge · Tapa Dura

‘The Village and the World’: Research With, for and by Teachers in an age of Data (en Inglés) - Martin Mills (Editor), Nicole Mockler (Editor), Meghan Stacey (Editor), Becky Taylor (Editor)

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Reseña del libro "‘The Village and the World’: Research With, for and by Teachers in an age of Data (en Inglés)"

It has been argued that too much research is conducted for the 'world' of education research, and not enough for the 'village' of particular educational institutions like schools. In this edited book, the authors reflect on what it means for teachers to be engaged in and with educational research.

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