Compartir
Toward the Practice of Theory-Based Instruction: Current Cognitive Theories and Their Educational Promise (en Inglés)
Mckeough, Anne ; Lupart, Judy Lee (Autor)
·
Routledge
· Tapa Blanda
Toward the Practice of Theory-Based Instruction: Current Cognitive Theories and Their Educational Promise (en Inglés) - McKeough, Anne ; Lupart, Judy Lee
66,01 €
69,48 €
Ahorras: 3,47 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 01 de Julio y el
Viernes 12 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Toward the Practice of Theory-Based Instruction: Current Cognitive Theories and Their Educational Promise (en Inglés)"
This unique contribution to the field of education offers a comparative look at the application of cognitive theory to instruction. Six leading researchers, representing the three theoretical positions which guide the study of cognition -- socio- cultural, information processing, and neo-Piagetian approaches -- discuss their theories and present empirical evidence in support of cognitively-based instructional practice. An introductory chapter describes the basic tenets of each tradition and its general educational posture, and a concluding chapter compares the contributors' views and draws implications for key educational issues. These open-ended discussions of the contrasts and overlaps in the various positions should stimulate readers to formulate personal opinions on cognitively-based instruction.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.