¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Trust, Power and Public Relations in Financial Markets (Routledge new Directions in Public Relations & Communication Research) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
172
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415719216
N° edición
1
Categorías

Trust, Power and Public Relations in Financial Markets (Routledge new Directions in Public Relations & Communication Research) (en Inglés)

Clea Bourne (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Trust, Power and Public Relations in Financial Markets (Routledge new Directions in Public Relations & Communication Research) (en Inglés) - Clea Bourne

Libro Físico

192,93 €

203,09 €

Ahorras: 10,15 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 21 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Trust, Power and Public Relations in Financial Markets (Routledge new Directions in Public Relations & Communication Research) (en Inglés)"

The public relations profession positions itself as expert in building trust throughout global markets, particularly after crisis strikes. Successive crises have tainted financial markets in recent years. Calls to restore trust in finance have been particularly pressing, given trust’s crucial role as lubricant in global financial engines. Nonetheless, years after the global financial crisis, trust in financial markets remains both tenuous and controversial. This book explores PR in financial markets, posing a fundamental question about PR professionals as would-be ‘trust strategists’. If PR promotes its expertise in building and restoring trust, how can it ignore its potential role in losing trust in the first place? Drawing on examples from state finance, international lending agencies, trade bodies, financial institutions and consumer groups in mature and emerging financial centres, this book explores the wide-ranging role of PR in financial markets, including: State finance and debt capital markets Investor relations, M&A and IPOs Corporate communications for financial institutions Product promotion and consumer finance Financial trade associations and lobbying Consumerism and financial activism. Far reaching and challenging, this innovative book will be essential reading for researchers, advanced students and professionals in PR, communication and finance.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes